maandag 29 september 2014

Druk druk druk

Zoals de meesten van jullie wel weten, ga ik sinds een maand weer naar school. De lesstof is ontzettend interessant, maar wat jullie vast wel hebben gemerkt, ik hou zo weinig tijd over. Er zijn zo ontzettend veel dingen die ik wil doen en moet doen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. En daar baal ik van. Ik doe ontzettend hard mijn best om mijn schoolwerk te plannen, wat nog niet heel erg goed gaat helaas, maar we blijven het proberen. 

De afgelopen weken heb ik wel ontzettend veel leuke dingen gedaan en meegemaakt, naast wat tegenslagen, maar wie heeft die nou niet? Ik heb bijvoorbeeld ontzettend veel plezier gehad samen met mijn lieve zussie bij Popmania.Ik heb weer genoten van de optredens van Mijn lieve vriendinnetje Meryem als Juliette en Calculated. Ook heb ik een heel gezellig verlaat verjaardagsfeestje gehad, waar ik samen met een aantal hele lieve vrienden weer eens heb genoten van een spelletje weerwolven. Dit gaat zeker nog een vervolg krijgen lieve mensen. 


Afgelopen weekend heb ik samen met mijn vrienden en vriendinnen van Brassicamusicals een voorproefje kunnen geven van onze volgende musical, Beauty and the Beast, tijdens het Coolpleinfestival. De reacties waren lovend en dat ondanks dat we nog helemaal niet zo lang bezig zijn met repeteren. Het wordt echt een geweldige musical. De kaarten zijn al te koop via de website van Cool.

Hopelijk gaat het me snel lukken om mijn schoolwerk en alles wat ik moet doen beter te plannen, want de chaos is niet echt bevorderlijk voor mijn innerlijke rust. Het is uitputtend. En ik ben wel toe aan een beetje rust. Ik ben wel weer toe aan vakantie, maar zelfs dan zal ik die extra tijd moeten steken in schoolwerk, want helaas zal ik me dan moeten voorbereiden op mijn eerste tentamens. Life's a bitch.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten